torsdag, december 10

Home sweet home.

Nu är man hemma från mamma.
Har varit där hela dan och pysslat med henne. Bakat knäck, ischoklad, bakat bröd och gjort ett peppakakshus. :) Blev rätt så lyckat faktiskt men det bli ju aldrig som man har tänkt mig men det gick ändå. :P
Fick med mig lite gotte hem så snutt och jag har lite innan jul och äta.

Nu ligger jag helt utslagen på soffan med datorn. Har fortfarande foglossning och jag har så ont. Måste prata med BM nästa när jag på ultraljudet och fråga om vad man kan göra. Om man få låna ett bälte eller nåt. För detta klarar jag inte av längre. :(

Nu ska äta lite innan Mammas pojkar börjar. Missa inte det. :) Måste ju se vem dom väljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!