tisdag, december 22

Hoby.

Nu är vi hemma från hoby.

Satt och fikade och emils farmor och farfar först, sen stack dom till Mekonomen och fixade hans bil. Hans farmor och jag fixade mat medans dom va borta. Så vi åt direkt när dom kom hem, bilen tog en stund så vi lånade deras bil så vi kunde gått på stan lite. Kollade i köpcentrumet och lite på vad det fanns. Hittade skit snygga klänningar men tyvärr så fanns det ju bara stl 34 kvar och det kan man ju inte ha länge. Sen tyckte Emil att det va onödigt att köpa en klänning som jag kanske bara använder 2 gånger. Så på vägen hem började jag gråta, är man känslig eller vad nu under graviditeten=( Han tröstade mig och sa att jag aldrig hade varit så fin som jag är nu, ta väl inte åt mig men det hjälpte ju för stunden iaf.

Dom ringde från Mekonomen precis bär vi va på väg hem till dom och skulle lämna bilen så vi åkte direkt ner dit och hämtade våran bil. Gick skit bra i början och Em il va så glad för att den äntligen funkar men sen började den rycka en bit utanför Listerby  och höll på att lägga av mitt på motovägen så vi va tvungna att stanna på deras mack eller ja vi rullade in utan att Emil gasade. Så vi fick stå där en stund, tro eml höll på att sparka sönder bilen så arg va han. Ringde hans pappa så han fick komma och hämta oss och köra oss hem. Så jävla typiskt när vi precis har lagat den... :(

Snutt stack bort till Pontus en stund nyss och jag va tvungen att få ut mina tårar så ringde mamma och grät lite. Tro inte jag har fattar rikigt än att jag ska ha barn, PLUS detta med viktuppgången. Även om jag inte har gått upp så mycke så syns det ju på magen och vad man än ha på sig så sticker den ut och kläderna bli konstiga. Testade en tunika jag hade i garderoben i morse, se om den va lagom för allt låg typ i tvätten. Tro ni den passade? Ehh.. nej, såg ut som en mullig 12 årig som precis slutat skolan. Emil bara skrattade åt mig eller med mig om man säger så, men hur mycke självförstoende få man då?

Bli kanske att dra med Emil på stan imorgon om han går med på att ta bussen. =/ Tro inte det bli det lättaste men ska försöka!

Slappa framför tv hela kvällen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!