torsdag, december 3

Hemma hos mamma en dag.

Ja det är ju aldrig fel :)
Bakade en massa gott nu :) Blandannat lite peppakaor och så. Behövdes nu till jul. Gjorde en mjukpeppakaka med som vi ska ha imon till Emils kalas. Hoppas den smakar. hihi.
Va skönt att kom ma iväg lite, behövde lite andrum och ro om mig själv. Så nu saknar jag älsklingen extra mycke :D

Kom precis hem nu, tog en jävla tid med bussen, det va nåt stopp vid Telenor Arena. Tro det är hockey idag så det tog sin tid att komma förbi alla bilar.

Emil ringde mig i morse och va helt förtvivlad av att hans bil inte startade så han fick ta bussen 12 till jobbet idag :) Hahahah.. skulle vilja se han på en buss.

Nehe nu ska jag sätta på mig mina mjukisar och kolla på tv .:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!