torsdag, december 17

Chillar i soffan.

Har precis ätit pytt i panna med ägg. Emil åt innan han stack... så fick äta själv. Stack ner till konsum och köpte några ägg, va lite dåligt med det.

Nu ligger jag i soffan och funderar på en dusch eller inte men det lutar mer mot nej hållet. Orkar inte det nu.. mitt huvud sprängs snart tro ja. Börjar att få huvudvärk nu på kvällarna. Det är precis som om kroppen slappanr av, sen har jag varit rätt så närvös inför ultraljudet vad det skulle visa. Så nu äntligen kan jag slappan av. :P

Ikväll bli det Bonde söker fru och nån film kanske med älsklingen om han kommer hem i tid.

Imorgon skulle jag och Natalie gått på stan och köpa dom sista julklapparna som återstår men  hänger nog med min kära mor att ulhandla istället :) Visserligen är det inte många kvar men måste se om jag hittar nåt till Emil kanske. Vi bestämde oss för att vi inte gå varandra några men vi få se. Mamma är färdig iaf sen ska jag se om jag httar nåt till hennes sambo.

Måste ta en värk tablett nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!