tisdag, december 8

2 helvetes dagar.

Vilka två dagar detta har varit för både mig och snutt.
Vi skulle självklart börja bråka i söndags natt för jag har mina humörsvängningar och jag HATAR dom varför ska dom komma? Allt gick över sen i måndags morse, sov till ett nåt så vi drog in till stan och handla en massa juklappar. Hittade ett par till mamma och några till mig själv. :) Va tvungen att unna mig nåt nu innan jul. Åt på Mcdonalds igen på vägen hem... *mumma*

Kom hem så började vi bråka och slåss här hemma så jag tog första bästa bussen till mamma så hon hämtade mig vid nio. :( Fick sån panik av allt. Usch.. vad jag hatar mig själv, för allt som händer. Jag vill inte att såna här saker ska hända, inte just nu. På bussen  in till stan fick skit ont i magen för jag hade skrikit och varit uppjagad så jag trodde jag skulle få missfall. :( Fick lugna ner mig och ringa älsklingen så vi redde ut allt, tur som va.
Sov hos mamma inatt så jag kom hem vid sju, pratade igenom allt. Så vi har sagt förlåt nu.
Hatar mitt liv när det ska behöva bli så här. :(

Har precis tagit mig en dusch nu och kollar på tv. "Jag ska bli stjärna". Är lite hungrig men vet inte vad jag vill äta. Få ta nå macka eller nåt kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!