torsdag, september 3

What?

Jaha vad händer idag då?

Emil jag tränade lite innan med min Roller slide. Så nu kommer jag ha träningsvärk imån och Emil med tro jag, har vi gjort nåt tillsammans iaf :)

Blev såå sugen på kladdkaka innan så jag höll på att dö, är det fortfarande så funderar på att cykla upp till konsum och handla eller nu när jag tänker efter så kanske jag inte behöver det. Tro ja ha allt hemma faktiskt.

Ingen mamma blev det idag heller., få väl åka och hälsa på henne nån annan dag. Ska nog hålla på med designen idag lite om jag få nån ro min kropp och tålamod framför allt. Det behövs vill jag lova om man sitter med blogspot som jag. Blogg.se kan man göra mycke mer med och det finns så mycke tips angående det men med blogspot är et inte riktigt samma sak. Men få se hur det bli. :)

on_my_rooftop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!