onsdag, september 30

Uppe.

Då har man varit uppe ett tag nu. Gick upp vid nio i morse, kunde knappt sova och har varit uppe flera gånger inatt och kissat. Hmm.. undra varför? Egentligen hatar jag att gå upp mitt i natten och natt vandra runt i stugan.

Har försökt få tag på vissa personer idag på morgonen men dom har SLUT PÅ TELEFON TID! Hur jävla dumt låter det då? Dom har öppen telefontid mellan åtta och tolv typ och ändå finns det ingen som kan hjälpa mig. Helt sjukt!

Emil åkte nyss och hämtade sin dator hos Stoffe så jag tänkte att jag skulle försöka få lite ordnig och reda här hemma innan han sticker till jobbet vid fyra. Planerade med mamma att jag skulle komma dit idag. Så det bli min planering idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!