tisdag, september 1

Tjej kväll.

Idag har jag spenderat dagen men mina tjejer. Va ett tag sen man såg dom nu. Alla har så mycke och göra nu för tiden, jobba eller åker utomlands. Så jag mötte upp dom vid Olarys vid 6 tiden efter jag hade varit med Jeanette och hållit henne i handen för sin gaddning. Mötte upp dom iaf sen käkade vi en pizza och satt där ett tag och bara tog det lugnt och chillade. Pratade om bio med men det fanns ingen som vi ville se så vi tog en runda med Lenas bil och körde en sväng och lekte lite med bilen och stannade vid bryggaberget och tog en läsk. Va inte ett als mycke folk i stan men vem hade förväntat sig det när det va en måndag lixom. Lena körde hem vid 9 sen dess har jag och emil kollat på två skräckfilmer. The Messenger hette dom, både ettan och tvåan.

Hämtade ut mina tabletter idag med.. läkaren höjde juh dom så jag börjar typ se dubbelt nu. Mina ögon är helt dimmiga så ska gå och sussa nu.

God natt på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!