fredag, september 4

Scary movie 4

Herregud vad det åskade och regnade innan. Nästan så man blev lite rädd här hemma. :(

Jeanette ringde innan och undrade om vi ville komma bort och kolla på Scary movie 4 så vi gick bort och kollade på den, förutom när vi precis skulle gå så började det spö regna så vi fick ta paraplyt men hur mycke hjälpte det då? Ehh.. typ inget! Så va helt dyngsura när vi kom dit och det är bara en gata från oss och då kan ni juh förstå hur mycke det regnade. Fick ta av med när vi kom fram och sitta med en varm filt, det va skönt :)

scary-movie-4

Nu är vi hemma igen och jag börjar bli lite trött. Har så ont i magen, vet inte varför. Det bara kniper. Tro jag har ätit alldeles för mycke dom här veckorna Emil har varit ledig för det har varit stilla sittande och bara ätit en massa skit, godis och chips. Så imån ska jag försöka och inte äta nåt. Kanske gå en runda så jag få fart på min mage.

Har knappt suttit med min bloggdesign alls idag. Vet inte riktigt hur jag vill ha den, har sååå mycke idéer i huvudet så det bli bara pannkaka av det men i morgon ska jag försöka få den färdigt. Det lovar jag er, ni som är nyfikna :)

Nog med mitt babbel.. nu ska jag kollar på 2 och en halv män och breda ut mig i soffan sen bli det nog bädden så jag få mina skönhets timmar.

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!