onsdag, september 16

Packar.

Nu är jag snart klar med min packning till helgen i Jönköping. Hoppas bara allt få plats i min bag, annars bli jag lite orolig. Heheh. Man tar egentligen med sig saker man inte behöver eller kommer använda men jag vill ha lite ombyte med mig. Visst är det nåt jag skulle jag skulle behöva är det inte mer än att köpa det :)

Emil och jag gjorde en kul grej innan. När vi va på Ikea köpte vi en sån väggtapet med blommor som man fäster på väggen. Den va helt kass så vi gjorde om min kära laptop med dom. Blev hur snyggt som helst! Så här blev resultatet! :)

DSC01491

Nu ska jag se om jag kan göra nåt att äta till middag.. börjar bli hungrig! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!