måndag, september 14

Kväll igen då..

Och inte ett skit har hänt idag.. bara legat soffan och Emil och hela dan. Det är inte varje dag vi har sånt dagar på grund av mitt jävla humör jag kan vara på ibland. Då gömmer han sig framför sin dator och jag bakom min, då bli inga störda av nåt eller kan klaga på den andra. Tråkigt när det är såna dagar men idag har vi haft en kanon dag tillsammans. Va upp och köpte chips innan så vi ligger vi här i sängen och ska snart kolla på en film. :)

Längtar så till Fredag.. då bli det upp till Jönköping och fira mormor som fyller 70 bast. Hon börjar bli gammal nu mormor och inte ås ofta man träffar dom nu längre så det bli upp dit över helgen. Se om man kan träffa nån gammal klasskompis med kanske om man inte har för fyllt upp. :) Skulle vara skit kul!

Nu ska jag sätta på mig min pyjamas och borsta tänderna..

God natt på er! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!