måndag, september 7

Gaahh..

stress

Jag får snart spelet här hemma på min jävla stress. Kan aldrig koppla av, lägga mig i soffan och “bara vara”, helt fucking omöjligt. Finns det inte nåt man kan göra? Har spring i bena hela tiden. Känns som om man stressar igenom sitt liv hela tiden och det är inte roligt alls!

Kom hem från mamsen nu, har varit där i dag och hälsat på. Va uppe i skogen i skogen och plockade svamp, kan ni tänka er? JAG plocka svamp? Jo då, hittade lite kantareller. Men nu är jag hemma i min soffa och kollar på tv. Bli nog en film kl 9. Emil jobbar till 1 inatt så få gå lägga mig själv ikväll så hoppas han pussar om mig när han kommer hem :)

Hoppa i en dusch kanske? Hmm.. ja det få det bli och mjukis byxor.

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!