fredag, september 25

Fredag.

Igår blev det inte så mycke uppdatering. Emil va för söt igår, han hängde med mig till psykologen. Jag som va så nervös för det. Så vi alla vi tre kom fram till rätt mycke faktiskt. Psykologen fick en hel annan uppfattning nu när Emil va med så vi kom överens på vad vi skulle jobba på och så, men nu kommer haken. Hon sa att jag kanske skulle byta OCH det vill jag inte. Då känns det precis som om jag få börja om på ruta ett igen och det vill jag inte :(

Emil jobbar idag, han va uppe redan vid sju i morse så han va nog trött. Vaknade till när han pussade mig hej då :) Så idag ska jag vara hemma själv. Bli nog en lugnt dag idag men när Emil kommer hem ska vi nog åka och handla och så. Skylskåpet behöver fyllas.

Nu lite frukost..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!