lördag, september 12

Dålig uppdatering.

Ida har det inte blivit mycke bloggande.

Vaknade rund elva i morse och då ringde Jeanette och undrade jag ville hänga med till stan, så jag hängde på och gick i stan och strosade rätt så länge. Jeanette hittade ett två par jeans och lite. Jag hittade en kjal och en tröja på gina. Bilder kommer sen :) Tog en fika med innan vi åkte hem, vi va såå kaffe sugna, dom hade nåt erbjudande på Waynes Coffee. Fick köpa två latte för priset av en så vi slog till och satte oss lite i solen.

Nu är jag äntligen hemma. precis hoppat ur duschen, sitter här i handduken. Ska göra mig i ordning nu och en kväll på Olearys med Jeanette. Bestämde igår att vi skulle ta en ikväll där. :)

Så snart bli det några öl och mat.. :) *mumma* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!