torsdag, juni 4

FUCK!

Nu bli jag snart förbannad på försökringskassan och Af!
Har fått yttligare ett brev tillbaka att jag har skrivit fel när jag har rättat felen och skickat tillbaka varenda papper.
Har hållt på med med detta nu i över 1 månad.
Dom skickar papper och jag skriver allt rätt, ringer och prata med försäkringskassan vad som är fel och dom hjälper mig, går t.o.m till dom och prata face to face och dom hjälper mig yttligare en gång.
Fan.. nu är jag rikigt arg här! Varför går inget min väg?
PLUS att jag nu har blivit avskriven från Af för att allt har fittat sig!
Är det mitt fel? Ehh.. nej. Då kan juh Af och försäkringskassan har kontakt med varandra då om allt bli missuppfattat!
Och mitt läkarintyg har tydligen blåst upp i luften och ingen vet det är är och jag få inte nån kopia på det tillbaka.. bli så jävla less på allt. Inte konstigt att man få ångerst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!