tisdag, juni 2

Do wah diddy diddy.

Sol sol och åter sol, visst är den härlig? :)
Hoppas den håller i sig idag med så man kan sola andra sidan och bli lite bränd? Hihi.



Vaknade imorse av en puss på kinden och älkslingen kom hem vid 9 imorse efter jobbet. Hna jobbade juh bara ett par timmar i morse. *mys*
Sen spelade vi lite Rock band i sovrummet.. :)

Igår när jag skulle gå och lägag mig låg Emil över HELA sängen.. försökte flytta på han men det gick inte, så gick killa han lite på armen så försvann han Hahah, busig man här! :)
Men han vakande juh förstås när jag la mig och hade bäddat ner mig och lagt mig till rätta.
Hörde bara en röst som frågade och en arm som kastade sig över mig och frågade vad klockan va. Blev lite smått rädd för trodde inte han vakande. :P

Sitter och äter frukost nu och kollar på Våra bästa år, sen bli det ut i solen och lägga sig på gräsmattan och bara "vara" där hela dan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!