tisdag, juni 2

Ännu mer tidsfördriv.

Hade lite tråkigt så här kommer ännu en lista till :)

Humör just nu: Ganska glad på något vis.
Favoritgodis: Något chokladigt & gott.
Är det nåt du absolut inte äter: Herregud, det var svårt jag är liksom in love med mat men efter skol upplevelsen "blodpudding" är det inget jag precis längtar efter...
Kläder just nu: Mysbyxor, och linne.
Sommarplaner: O, oj , det har jag faktiskt inga men nåt går nog att klämma in (:
Morgon- eller nattmänniska: Både och. Pigg på morgonen pigg på natten, jag är nog inte mänsklig.
Bästa film: Absoluta bästa!? Har ingen toppen favorit, de flesta slinker liksom ner på något vis! Kommer du ihåg din första kärlek: Kärlek & kärlek... Jamen, visst gör jag det!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Öh, det beror nog på, men det borde funka på något sätt!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej inte direkt.
Bio eller promenad: Båda delarna! Det beror på om man känner för en riktig power walk skulle det nog kännas pinsamt att halv springa runt på bion...
Är du kittlig: Det ska erkännas - ja.
Rädd för insekter? Haha, nej de är jag inte.
Största svaghet: Jag blir lätt sårad.
Det här är jag bra på: Hmm.. låt mig tänka.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle nog välja superkraften jag-kan-ändra-på-precis-vad-jag-vill. Jävligt kass superkraft, men va fan.
Skriver du dagbok? Om bloggen är en dagbok så - japp.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan båda delarna.
Är du rädd för blod? Nej, mer inälvor och sånt, det är inget som man gillar att stirra på om man säger så.
Anser du att du är stark? Jag är okej stark, annars varierar det. Ibland hård som sten och ibland lös som rå ägg gula.
Brukar du sola? Utomhus om vädret tillåter hänger jag gärna i sol trakterna! I solariet känns det med oki men föredrar helt klart riktig sol!
Vad gör du om du får hicka? Haha, det beror på hur allvarligt fallet är. Antingen försöker jag dricka långsamt och svälja långsamt. Eller så får man ställa sig på händer och hålla andan. I absoluta nödfall, måste man skrämma sig själv (;
Har du en besatthet? En besatthet - det kan jag nog inte säga att jag har.

2 kommentarer:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!