fredag, maj 29

Trött jag bli på mig själv!

Trött man bli på sig själv ibland!

Kom hem nyss från Jeanette, drack lite kaffe och åt glass :)
Va gott! Va så sugen på det.. och har varit länge. Så nu fick jag min efterlängtade glass!

Åhh.. vad varmt det är hemma.. knappt så man kan andras även om man har öppet, få juh panik. Katten ligger här raklång på golven.. hom tycker nog med det är varmt.
Fatta inte varför hon inte gå ut i den friska luften istället. Passa på nu när det är fint väder ute, kattskrälle :) Hahah.

Igår va inte bra dag för min kände jag. Hade ingen lust tilll nåt.
Fick sån ångest igår så hjärtat klappade i 120 kände det som och mina tabletter är slut så måste hämta ut nya nån dag nu.

Ikväll bli det lugna gatan här hemma. Postkodmiljonären är nu sen bli det nog Talang. Final nu :) Allting kul att se vilka som kommer med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!