måndag, maj 11

Tår!

Det gick bra hos psykologn idag.
Frågade om jag kunde ändra min dos för mina tabletter och hon skulle ta upp det på torsdag i nåt möte så hoppas jag få det. Behöver det..
min utbrott kommer inte bara på kvällarna längre utan på
dagarna och det inte roligt för det äe älsklingen som drabbas av det och jag
hatar att han ska behöva ta allt skit från mig när det inte ens är han som har gjort nåt.
men visst det är juh inget jag hjälpa *tår*. Hatar mitt liv ibland för de ska vara så här.
Går som en tickande bomb hela tiden, man vet aldrig när den ska sprängas. :(
Finner ingen ro i min kropp längre. Allt är bara skit!
Psykologen hade ett altenativ för mig och det va att prata med nån annan som hade
mer erfarenhet med det där med utbrott och skit. Hur jag ska hantera det när det kommer.
Men jag har försökt men då kommer kniven fram *tår*
Min diagnos är då destruktivt beteende, då jag måste skada mig själv.
Det är inte ett lätt att bli av med men jag måste.
Går fortfarande i min uppförbacke med motvind, och snart faller jag och slår mig
rikigt hårt. Men vad ska tabletter hjälpa mot det?
Dempa mitt begär eller? tänka på annat sätt? dom hjälper juh bara mig mot min depression och ångerst.
Vet att det kanske är svårt för er att förstå mitt beteende eller om det finns fler där ute som har samma problem som jag. Allt är juh bara ett rop på hjälp!

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!