måndag, maj 25

Sol... och hemma.

Hemma från mamsen nu.. varit där och varvat ner lite.

Mamma körde mig in till bussen så jag hann in till försäkringskassa, TRODDE det stängde 16.00 men när jag kom in så va juh kl 15.00 och då hade det precis stängd.. Åhh.. jag som MÅSTE fixa mina papper och skit. Kan juh inte ringa heller för det är juh lite svårt att förklara för dom på telefon men ska juh in imån igen så få ta det då så jag få nån reda på saker och ting här. Allt är skit rörigt nu.

Hjälpte mamma och rensa rabatten hemma. Den började bli lite igen växt nu så vi fick bort lite ogräs. :)

Idag va det skönt väder ute men det blåser lite kallt så det bli nog inget sola för mig idag.
Få ta och lägga mig ute lite imån och då hoppas vi på fint väder :)

Imorgon firar jag och älsklingen 1 år då ska vi ut och äta :) Tänk att det redan har gått 1 år.. kan inte fatta det. Vart tar tiden vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!