lördag, maj 30

Självklart.

Va det juh Ellinor som vann Robinsson. Det tycker vi int om, ville juh att Jermo skulle vinna.
Han va verkligen en värdig vinnare.. han va juh den som kunde överleva längst.
Om folket hade fått rösta tro jag dom hade röstat på han och på sin tur vunnit, men Ellinor va med duktig.

Nu har jag ätit lite IGEN, detta ätandet hela tiden.
Känns som om det är det ända man gör... det och häller i sig kaffe för man ska piggna till lite och bli på gott humör. Funkar inte så bra har jag märkt..

Älsklingen kommer hem om nån timme med... :)
Så ja gslipper sitta här själv och deppa och då få jag göra det med nån.
Luta mitt huvud mot nåns axel och tåren rinner sakta ner mot kinden.

Morgon dagen bli det nog inte så mycke av heller, ska se om man kan sitta ute och sola lite om det inte blåser som dt brukar göra här ute.. finns juh inte lä nån stans.
VILL JUH BLI BRUN och fin nu. :)
Så skönt nu när sommaren kommer när man bli brun, för då behöver an inte så mycke smink på sig.. man känner fräch utan det, även om det är vardag eller fest. Så det är nåt jag längtar efter.

Nee.. nu ska jag kolla på Fyra bröllop och en begravning. Den är på 3an om ni vill veta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!