fredag, maj 8

Märkligt.

Shit.. såg detta nu!
Varför har jag en vit kant till på mina bilder? Vill juh ha den svarta kanten tätt in till bilden?
Fan... detta har jag inte tänkt på.. för det syns ingenting när man lägger upp bilder där man skriver utan det kommer sen när jag publicera inlägget?
Hmm.. jag som ÄNTLIGEN kunde lägga in en kant runt bilden men där sprack det?
Tro jag har ändrat ALLT och då menar jag ALLT i HTML mallen men hittar ingenting som tyder på det.
Eller det är det jag som jävligt kass på de där med koder hit och dit?
Kan det vara så att kah lägger in koden fel? Att den ska vara nån annan stans?
Alltid ska det va nåt som förstöt min blogg!
Innan va det färgen, teckensnitt och hela proceduren, och nu är det den där jävla "borden" eller va den kallas!
För man kan juh redigera bilden innan man publicera den i redigera HTML fliken.
Typ hur stor den ska vara och så vidare.
Asså detta bli att tänka på ett bra tag. Jag vill juh gärna ha den kante till bilden inte en bit bort från bilden, stor mening att ha nån då lixom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!