måndag, maj 18

Hemma.

Efter en lång dag i Ronneby.

Va hos älsklingen pappa och hälsade på, käka lite middag och så där. Emil skulle juh hämta sitt surround system och det hittade han med :)
Stack till hans farmor och farfar med en runda. och snackade lite.. har juh inte träffat dom sen i julas så det va roligt att träffa dom med. Dom hade tydligen nån baslåda med hemma hos sig som vi tog med oss.

Fick reda på när vi va borta att det va nån som hade fått kattungar, nån farbror till Emil.
Hälften Birma och hälften skogskatt, så vi ringde han och sa tt vi skulle ha en iaf titta på henne :) Så vi ska åka och titta på henne på Onsdag! Wieee.. :D
Birma katterna som är såå fina, hels ville jag haft en renrasig men dom är juh typ svin dyra =/
Få la se hur hon ser ut.. om det ens likna en Birma.

Nu håller älsklingen på att koppla ihop systemet här hemme.. få la se om han klura ut det. Hihi, och jag hann precis hem till Sex and the City, ett måste kl 23.00 innan man går och lägger sig :)

Imån bli det psykologen och jag måste ringe Af och gå in på försäkringskassan. Allt med mitt läkarintyg har blivit fel! Att dom aldrig kan läsa mellan raderna. Dom skriver juh i brevet vad som är fel varför kan dom då inte ändra det själva? Nee då ska dom skicka tillbaka mitt papper och jag ska ändra det och sen skicka tillbaka skiten till dom! Försäkringskassan är inte mitt område och har ALDRIG varit och tänker ALDRIG förstå mig på dom heller!
Helt omöjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!