tisdag, maj 12

God morgon .

Eller rättade sagt god middag:)
Hahah asså jag tycker detta är så roligt. Det knackade på dörren i morse kl elva typ.
Emil gick upp och öpppnade och in kom mamma och väckte mig. :)
Fatta hur glad jag blev! Ovanligt att hon kommer och hälsa på så tidigt på morgonen.
Så jag steg och satte på kaffe åt oss och åt frulle.
Sen började hon sätta igång med städningen.. tänkte det att hon behöver juh inte komma hit för att städa men det va roligt ändå.. fick jag lite hjälp med med... helt perfekt :)
Så hon va här en runda och pratade lite skit och så.. hon skulle ändå åka och handla så åkte för en stund sen.

Har bara spelat x-box jag och älsklingen sen hon stack och bara slappat.

Ikväll bli det ingen träning för min del.. ska äta go mat på Chapman. :)
Emils lillebror ska tydligen servera så vi ska dit vid 19.00 och käka. Ska bli gott!
Synd bara att träningen krockar men inget att göra åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!