onsdag, maj 6

Finally :)

Är jag färdig med bloggen :)
Nöjd som en nötkärna är jag nu.
Måtten stämmer helt perfekt nu.. så nu är det bara att ändra "headen" sen
hur man själv vill ha den.. men det kommer sen.
Få göra det med photoshop men har inte de på min dator så det få
älsklingen hjälpa mig med sen :)

Kollar på Hitta hem och precis har tagit en shake.. inte de godaste men vad gör
man inte för att vata fin till sommaren. :P
Gick ner en hel del sist jag använde dom men lite motion.
Så hoppas detta hjälper denna gång med.

Imån tänkte jag ta ett tag i mitt liv. Jag måste göra nåt av detta nu.
Palla inte med mig själv längre känns de som.
Allt är bara som en dal-och bergbana.
Känns bara som alla veckor börjar bli ännu gråare än vad dom redan är.
Så ska försköka bli en ändring på det nu... mig och mitt fuckade humör.

Hoppa i en dusch kansek.. är inte för fin idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!