fredag, maj 8

Doring.

Har så tråkigt just nu..
LIgger och glo på Top Model det va inte roligt.:(
Bli s rastlös av allt, kan inte rikigt slappna av.

Städa vill jag inte heller göra, det börjar bli tråkigt nu.
Även om det behövs nu vill jag säga.

Har inte gjort ett skit idag mer än att vara i stan en timme.
Börjar bli orolig med för min lilla prinsessa (Asta).
Hon kräks och bajsar blod. :( Funderar på om hon har fått i sig nåt.
Hon har la druckit i "Måsadiket" som dom kallar det är på ön.
Har juh bra diket bakom huset. Och detvill jag säga att det äe inte fräsht det vattnet,
om det ens är nåt vatten där längre.
Bara en massa gägga och skit. Luktar apa gör det med.

På sommaren är juh små barnen och leker där och tycker det är skit kul och kräva
och ha sig där.
Så öppnar man ytterdörren och de stinker verkligen skit.
Att dom j*vla ungarna inte kan låta det va. Hur kul kan det va och leka i den
jävla ån? Hmm..

Blev helt plötsligt sugen på varma mackor... tro jag ska göra det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!