fredag, maj 1

Banne mig.

Vad bakis jag är idag. Har sovit tills nu typ.
Vaknade första gången vid 12 och kunde knappt stå på bena.
Dom bara vek sig, och törstig va jag.. så fick ta mig ur sängen men
det va inte det lätaste kan jag säga.

Gårdagen blev jättemysig.
Åkte till Nättraby vid 2 tiden.. satt och solade och drack under dagen.
Sen kom folket och då började det bli lite roligare :)
Grillade framåt kvällen när alla hade kommit, va såå gott!
Älskar verkligen grillat kött. :D
Hade skit kul hela kvällen, sen tog vi taxin hem runt 3.
Så hela Valborg va verkligen en lyckad dag :)

Och jag som vanligt på fyllan och kommer hem, börja slappna av så
kommer tårarna... vet inte hur länge jag satt uppe och grät och Emil
vid min sida som tröstade mig. :(
F*n vad jag börjar hatar detta liv nu..
Försökte få tag i min kära mor men hon svarade inte.. eller ja hon låg
väl och sov.

Bilder kommer upp sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!