torsdag, maj 21

Åska.

Shit vad det åskade här hemma innan.
Tycker åskan är otäck, man bli nästan lite rädd av den när det är rikigt mycke.
När det rikigt dundrar ute och blixtarna kommer så nära varandra.
Katten va juh ute så fick ropa in henne så hon kom in på stört :)

Älsklingen kom hem innan, han åt upp sin kaka som jag sparade till han och blev juh inte alls sugen? Hmm.. :) Undra vem som blev det? Jooo JAG! :) Men tänkte istället strängt för mig själv att jag SKA INTE tugga i mig en massa. Tänk att den där kakan är skit äcklig och att den smakar pyton, men det hjälpte knappt. Godis sugen är där hela tiden ändå.
Det är nåt man få lära sig. Vet folk som inte har ätit godis på ett år och då ska jag banne mig klara mig uten det också.

Nu ligger vi i sängen och spela Sims.. eller ja Emil iaf och jag kollar på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!