fredag, april 10

Vill ha mat :)

Va varmt de e ute :)
Stack huvudet utanför dörren nu för första gången idag. Vrål varmt ute och skit skönt.
Har jag missat nåt då med andra ord eller? Hatar att ligga bakis när de e fint väder ute.
Hade jag juh kunnar lägga mig i solan en stund på gräset isället för att sitta inne och kolla på tv och glaga på hur dåligt jag mår idag och att allt är pest och pina just nu.
Kanske hade lyst upp min tillvaro lite om jag hade sätt solen och fått lite frisk luft, få lite annat att tänka. Ibland funkar de och ibland inte.

Pssst.. Äter upp Emils chips nu.. men de ska vi vara tysta om. :)

Vi ska äta pizza sen när han kommer hem.. åt juh de igår me men va fan ska man äta på bakfyllan då? de är det ända som funkar tycker ja.. :) men de e gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!