torsdag, april 16

Vilken dag!

Trodde aldrig denna dagen skulle ta slut.

Vaknade av jag hade en stor klump i magen, sov dåligt inatt. Vakande titt och som tätt och tittade på klockan.. Ville bara stiga upp och lägga mig på soffan och dö typ.
En helvetets natt rent ut sagt.

Dagen började med de iaf, att jag skulle åka in till psykologen kl 12, åkte med älsklingen in men mötet började kl 14.00.
Gick på stan runda innan jag tig på bussen till sjukhuset. Gick upp till psykavdelningen och sa att jag vem jag skulle träffa och allt de här. Tro ni inte då att jag hade sätt fel på lappen, skulle juh vara i stan.
Åkte tillbaka till stan i sista minuten.. gick där och letade men hittade men hittade inte inte adressen.. gatan var jag redan på men hittade inte nummret.
Tills slut 10 över två hittade jag de.. sprang in och sa att jag blivit försenad men hon i receptionen va skit go så hon bara skrattade och sa att de va ingen fara.
Vilken tur tänkte ja.. :)
Så jag hann till mitt möte iaf.. gick skit bra. Jag som hade varit såå närvös.. va nära på att spy flera gånger i morse.

Satt och snackade med nån gubbe och fick mina en massa tabletter jag ska hämta ut imån.
Blev sjukskiven i 2 månader med.
Så jag hämtade andan efter de kan jag säga.
Ringde Emils mamam så hon fick hämta mig i Nättraby.. orkade inte vänta på buss.

Tog en fika hon och jag när vi kom hem.. fick lite mat av henne med så nu e jag mätt och glad igen :)

Älsklingen e nog inte hemma förrän vid halv 3 inatt.. så jag få gå lägga mig själv kväll.
Vill ha han nu när det är som jobbigast, få la hoppas jag somnar.

Ikväll bli Step.. ska bli skojsigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!