torsdag, april 23

Varför? :(

Kan jag inte sova?
Gick och la mig innan men har vaknat fler gånger. Ska det behöva ta så lång tid
att bara sova?
Så nu sitter jag här jag i soffan och kolla på Big Brother.
Asså varför kan jag aldrig sova själv? eller är det jag som är dum i huvudet?
Fan. om jag bara hade min sleeping pills och mina ångest tabletter :(
Jag vill inte sitta uppe så här varje kväll bara nåt sånt.

Hahah.. dom i BB har fåt två hundar nu (som jag inte kommer ihåg) och en pappegoja.
Verkar typ livrädda för dom. Veckans uppdrag är tydligen att lära hundarna olika trix
och så.
Asså jag sitter här och småle hela tiden... så jävla roligt :D

1 kommentar:

  1. jag kommer imån eftermiddag älskling:)... behöver du inte sova själv mer:)... älskar dig in i döden:).. godnatt kyss på dig gumman=)

    //Din egen Emil

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!