torsdag, april 9

Vaken iaf.

Nu e jag de.. somnade som en stock igår kan jag säga, va helt slut.
Emils mamma ringde och väckte oss i morse hon undrade om vi ville hänga med in till stan, hon skulle till bolaget och lite :)
Hon undrade om vi ville hänga med till Olearys ikväll och de tackar man juh inte nej till. :)
Bli väl de vanliga.. en pizza och några öl. Man vill juh gärna vara lite pigg på långfredan.
Vet inte rikigt vad som händer då men palla inte ligga bakis.

Emil ligger fortfarande i sängen och jag håller på med mig kjol.. vilken tid de ta att fransa den. =/
Tänkte jag skulle ha den ikväll kanske :)

Träning med kl 19 idag.. hoppas jag hinner med de :D
Vi skulle höras av om kvällens utgång senare.. så få se när de bli dax att åka in :P

Ska ta mig lite frukost nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!