måndag, april 6

Usch.. och fy!

Lagade lite mat till mig Emil innan när han kom hem.. så nu e man mätt.
Men va la inte så gott som jag trotte =/ så de blev inte så mycke mat för min del.

Ligger i soffa och kolalr på Familjen annorlunda..
Dom gjorde nåt där som jag alltid har DRÖMT om.
Simma bland delfiner!! Det ser bara föör mysigt ut. Min högsta önskan här i livet! :)

Kollade på en skräckfilm igår kväll som sååå läskig.. kunde knappt sova igår kväll så flyttade över till älsklingen så han fick hålla om mig.
men ändå vill man titta och se vad som händer. :) Hahah.
Bli nog kanske en till idag kanske om de inte finns nåt annant på tv.

Imorgon bli de möte igen på Af.. sen möta mamma på Amiralen och hem till hemma och mysa lite :) Inte fel ibland och bli lite ompysslad när man mår som man gör.

Blev ingen hårfärg idag så de få mamma göra äran att göra imån, och saxen få hon ta fram med :))) Sååå jag bli fin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!