tisdag, april 21

Tröttis.

Kan säga att jag börjar bli rätt så trött nu, men kommer att sova gott inatt efter träningen
kan jag säga :)

Imån bli det upp tidigt och börja spring sen träna.
Slappa hela dan sen därefter, kansek städa klart. Skura golven och damma lite.

Älsklingen kommer nog inte hem förrän på fredag tro jag. Så det ska bli rätt tråkigt men
då få jag den tiden jag behöver för mig själv.. som jag måste ha då och då.
Kunna tänka klart och ro om mig själv bara "vara" lixom.
Det finns ingen som säger att jag inte kan göra allt det där när Emil är hemma
men de är avslappnade på ett sätt som inte går att beskriva.
Visst det kommer vissa dagar då jag är hemma själv och han inte är hemma,
det är då jag ligger i sängen och gråter typ.. släppa på trycket lite. Tro vi alla behöver
lätta på trycker nån gång.

Nog med detta.. nu börjar Sex and city.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!