onsdag, april 15

Tisfördriv.

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka.
Du heter? Johanna Lilian Marta Melin.
Smeknamn: Har inget.
Låt som du är ledsen sörjer till? Lars winnerbäck - Elegi
Beronede av? Mina vänner.
Vad tro folk om dig? Hmm.. snäll preson med humör kansek.
Stämmer det? Jaa.. det tro jag. Rätta mig om jag har fel.
Vad få du oftast komplinger för? Att man ser bra ut.. men vetti fan vad det är dom ser :)
Vad säger du för att impa på någon? Behöver inte impa på folk.. dom tycker om mig ändå :)
Var bor du? På Hasslö.. en Ö utanför Karlskrona.
Trivs du där? Jaa det gör jag.. fint på sommaren.
Äger du några Converse? Nope.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin och öl få jag säga då..
Brukar du bli för full? Jaa dom säger det . Hihi.
Är du allergisk mot nåt? Nope.. tacka gudarna för de.
Hur svarar du i mobilen? Tro jag bara svarar Hallå.
Antal timmar du sov inatt? 7 timmar kanske.
Brukar du komma i tid? Ja, de är sällan jag brukar vara sen.
När mår du bra? När någon håller om mig och säger att allt kommer bli bra.
När blev du fotad senast? Igår.
Hur känner du dig nu? Seg, trött och hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart i allmänhet, passar till allt.
Vad tycker du om fötter? Mina är okaj men inte andras.
Vad saknar du? Nåt i mtt liv.
Hade du en bra kväll igår? Ja de hade jag.. va och tränade. :)
Favorit dryck på morgonen? Kaffe.
Rakar du benen? Självklart gör jag de.. vem gör inte lixom?
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 24-01 på natten.
Är du blyg? Nja lite :P
Sysslar du med någon idrott? Nej..
Tro du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa de gör jag, de va så jag träffade Emil-
Har du spytt offentligt? Jupp..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Se vad alla kilar pratar om och ta reda på en MASSA saker. :)
Är du nöjd med ditt liv? Ja är jag obsolut!
Är du bortskämd? Lita grann. men ska man vara.
Gör du imorgon? Tränar och en annat.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen alls. Alla är hopplösa.
Vad läntar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkte vänskap? Absolut! Älskar mina vänner.
Vad använder du för schampoo? Olika.
Hur gammal är du? 21
Tycker om någon just nu? Jajjemänsan.
Gröna eller röda äpplen? Gröna.
Gillar du golf? NEJ!
Vilken tid gick du upp idag? Halv elva.
Har du sovit i den egna säng inatt? Yeeeej.
Har du strumpor på dig nu? Nope.. för varmt.
Är det okaj att gråta? Skälvklart, helt naturligt.
När grät du senast? Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och shoppa loss :P
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men nåt ät juh alltid kul att ha.
Har du piercing? Jaa..
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja.. en massa!
Solar du ofta? Yes.. på sommaren.
Är du bra på att laga mat? Jaa..själv tycker jag de.
Är du flygrädd? Vet inte.. har aldrig flygit.
Hur vig är du? Inte alls.
Är du musikalisk? Nope.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten..
Vilken är din favorit glass? Viol.
Tro du på ett liv efter döden? Jaa faktiskt..
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser film? Lösgodis.
Har du tandläkarskräck? Nej..
Är du morgon- eller kvällmänniska? Morgon mäniska.
Vilken ögon färg har du? Brun/gröna
Har du nån gång gråtit dig till sömns? Ja..
Biter du på naglarna? Ibland.
Hur ofta tränar/motionerar du? Nu bli de mer.. kanske 3 gång i veckan.
Senaste låten du hörde? Lars winnerbäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!