onsdag, april 29

Solar =)

Kom hem från stan nyss.
Fan vad varmt det va där.. svettades juh som en gris när man gick där inne.
Det stod helt still, blåser juh ingenting ute heller.

Hittade ingenting på stan, testade en klänning på Cubus men den passade inte
mig.. emil tyckte jag skulle ha den iaf men köpte den aldrig.
Öronhängen blev det inga heller.. guldfynd hade juh 20 pers där inne som stod i kö..
så fuck no att jag står i den kö.
Bolaget blev det med.. cider ett par nya... hur dom snakar. :)
Körde förbi City Cross me och handlade grillat och lite tills imån.
MinA shake blev det med ett paket. :)
nu blir det hårbanta och träning till sommaren... ska bli rikigt skönt.

Sitter i solen och glassa mig i bikini. .:)
Spelade lit badmimton innan jag och älsklingen men man har juh
ingen ork till nåt. Blev helt slut.

Nehe nu ska jag sola klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!