fredag, april 17

Sleeping.

Sover nästan här i soffan nu.
Har legat och kollat på en film men den är inte rikigt slut än. Den är la snart slut så jag gå och lägga mig.. vill gärna se hur den slutar så ja få la försöka hålla mig vaken en stund till.

Kollade runt lite innan på en massa tips hur man ändrar HTML mappen för blogspot, hittade en del men de fanns inget jag hade användning av eller ville ändra på.
Fatta inte varför de inte går ladda hem layouts och få in dom här?
De finns juh hur snygga som hels men de går dock ladda upp dom här på blogspot.
Man få sitta och testa sig fram hela tiden om det är när man ska ändra.
Vet inte hur lång tid det tog för mig och bara änra till en "egen" teckensnitt.
Skulle vilja ha två färger till bakrundsfärgen.. en bakom min "profil" eller ja den där jag skiver alla inlägg och en annan på sidorna.
Är det nån som har ett bra tips få ni göra dela med er... :)

Nää.. om man skulle gå och borsta gaddarna och se om man kan somna inatt eller om det är helt omöjligt!
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!