söndag, april 12

Skönt väder.

Asså... unsch. Jag känner mig fortfarande mätt efter allt mat och skit igår =/
Har ingen lust alls att äta frukost. Jag som är en sån preson som ALLTID måste äta frulle på morgonen annars bli min dag förstörd typ. Man håller sig mycke längre plus att jag inte brukar äta så mycke på dan nu längre.. så en stadig frulle är kanon.

Skulle gå upp innan men älslingen skrämde mig faan.. skulle smyga upp så jag inte skulle väcka han om han fortfarande vill sova. Precis när jag har tagit på mig kläderna och reser mig från sängen så säger han: Neeemenn.. och jag hoppar till och hjärtat slå i 180.
Fan ta dig älskling :)

Idag bli de nog bara myspys för mig och älsklingen.
Vädret har klanat upp nu igen så de vi går nog en premenad sen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!