onsdag, april 22

Promenaden.

Har varit ute och gått.. sket i att spring, tro inte min hals håller för det.
Sp fick gå en rask promenad.. va iaf ute en halv timme.
Lite synd bara att det solen gick i moln men det äe juh inte kallt ute.
Hade varit skönt om solen hade varit framme.

Gjorde lite övning här hemma när jag kom hem.. Gaahh!
Man orkar juh knappt ingenting. Tycker det går bättre på gympan, för då är man
juh ett gäng som gör samma sak och o.s.v. och då bli roligare. Nu tänkte jag att det kan jag
juh lika väl göra senare eller så gör man nåt annat istället.
Satte på lite musik men hjälpte inte det heller, men lite fick jag gjort iaf. :)

Nee nu ska jag inte babbla mer.. ska äta lite frulle nu. Gröt och macka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!