tisdag, april 14

Nyduschad :)

Har inte hänt ett skit idag.
Bara varit hur seg som helst, ändå har de varit sånt kanon väder men har inte orkat sätta mig i solen.. få lixom ingen ro till det.. alla tankarna bara snurrar i huvudet.



Tränade aerobics innan med Linda.. svin kul.. men guud vad svettig ja blev, men då känns de verkligen att man har presterst nåt. Kommer säkert ha träningsvärk imån, som jag inte har haft på gud hur många år sen de va. :)
På torsdag bli de Step och de e juh ÄNNU roligare!

Va skönt med en dusch iaf efter träningen..
Har tagit mig lite mat och nu ligger både jag och Emil i sängen, han spelar Sims och jag jag kollar på :)

Kommer säkert sova hur gott som helst inatt när man har hållt på idag, men de e juh så skönt när man verkligen somnar direkt istället för att ligga vaken ett par timmar som jag brukar göra på nättera.

Asta kom inna när jag la mig i sängen och nu ligger hon mellan mina bena och sover.
Sönt att hon har ätit och druckit lite med.. så hon få i sig lite mat iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!