söndag, april 19

Nu så :(

Börjar fröken Melin bli trött..

Huvudvärken har släppt lite.. känns helt helt underbart! :)
Kanske jag kan somna skönt inatt..

Älsklingen och jag kollade på film innan och jag hann somna flera gånger.. så han fick väcka mig. Haha. Bli nog tidigt ikväll.. Det blev rätt sent igår. Gick la och la oss vid 5 , tro jag hon va.
Låg som va rätt full när vi kom hem, låg och flamasade i sängen i flera timmar, PLUS att jag är beroende av Lypsyl så jag fick leta efter de med men hittade inget!!
Tro jag fick panik då? Usch.. ännu värre med när jag VET att jag inte har nåt eller hittar de.
Men tills slut iaf somnade jag.. fick ta lite loation på läpparna men det blev ännu värre när jag vaknade.

Kollar på Van Veeteren på 4:an men den de är nyheter nu.. så hann blogga lite iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!