söndag, april 19

Mycke roligt.

En mycke händelserik dag igår.

Åkte till stan runt två, skulle hinna med bolaget när jag kom in och de hann jag med precis 5 minuter innan som stänger.
Så de va skönt att få det avklarat iaf.
Mötte upp Linn på stationen jag och Icka när kom in med tåget.
Lämnade all dricka och kassar vi hade med oss, gick upp till McDonalds och käkade.. va mumma:)
Vi ville grilla men men de va ingen sol på baksidan där Icka bor så vi struntade i det men det hade varit mycke godare. Hihi.
Satte oss en stund ute iaf och tog en cider/öl. Va hur mysigt som helst.
Så satt vi där hela kvällen och drack hos Icka. Gick ut en runda och kollade läget, men de va väl inget skoj ute. Skulle gått på Playbar men så lång kom vi aldrig.. gick de Piraten istället och dansade loss.. :)
Älsklingen va snäll och hämtade mig igår natt.. *Thankz babe*

Så nu e man vaken iaf och har baksmälla.. :( Måste de bli så här bara för att dricker några öl?
Ser inte meningen med det. men så klart ska man juh få nåt dagen efter om man har haft roligt en kväll.

Måste äta nåt nu innan jag dör... Bilder kommer upp senare. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!