fredag, april 3

Layout.

Har kollat runt på en massa fina Layouts nu på internet..
Helt sjukt vad man kan göra.. en del har juh sååå snygga bloggar !
Fatta inte hur dom gör.. Så kommer jag med min simpla blogg. De ända jag kan ändra på den e typ färgen och teckensnitt. Hahah.
Men men e väl inte på haj på sånt kanske.

Iaf.. sen hittade jag en skit snygg. Nehe.. då kan jag inte lägga upp/överföra den hit.
Då funkar bara den till Blogg.se eller nån annan blogg sida.
Eller så bli den hur konstig som helst.
Aja få la kolla runt lite och se om jag hittar nåt annat.
Känns som om de går göra mer om man har Blogg.se istället för blogspot.
De e la jag som inte har alla hästarna i stallet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!