onsdag, april 1

1 April.

Färsta April idag då.. Vad tar tiden vägen?
Kändes som om de va igår de va Julafton typ.. :)
men men ska inte klaga.
Känns helt underbart att tiden går framåt nu.. så de kan vara sommar.

Idag har de varit kanon väder.. verkligen vår ute. :)
Bli så glad av sånt.. man kan sitta ute utan att frysa.

Åkte juh till mamma igår så va hos henne över natten.. så mamma körde hem mig idag för hon skulle ändå hämta garderoben som hon fick.
Va på Rusta med och kikade. Skulle ha en ny tvättställning men köpte en tavel hylle istället :)skiter i de viktigaste haha.
Tänkte jag skulle ha den över barbordet i köket... så de kan nog bl snyggt, har inte satt upp den än men hoppas den passar :)

Va så trött när jag kom hem.. så jg och mamma satte oss i solen en stund och drack kaffe sen satte vi upp gardiner i de lilla köksfönstret.. blev snyggt! :)
Sen åt jag och älsklingen lite när mamma hade skuckit och nu ligger vi i sängen och slappa men Emil sover.. ska försöka väcka han nu, så han kan sova inatt.

Hämtade ut mitt löshår idag me.. :D
Åhh.. äntligen att jag har fått de nu. Så nu e jag nöjd!

Nee ska väcka han nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!