måndag, mars 16

Titta tv.

De va gott med mat innan men de blev la inte riktigt som jag hade tänkt heller. Tycker allt smakade konstigt! Ville ha lite sällskap från älsklingen så klart :)

Kollar på nån tråkig film på tv1000. Finns juh ingenting på tv längre när man väl vill att de ska vara nåt bra ..
Få la kolla på en film sen när älsklingen kommer hem! :)

Har typ inte gjort ett skit idag mer än att vara i stan en runda och sen "städat" lite.
Få ångest när jag inte har gjort nåt. Eller om jag ligger på soffan en hel dag så få jag dåligt samvete. =/ Även om de inte finns nåt att göra så måste jag göra nåt ändå för att inte få panik.

Nehe ska kolla klart på denna göör tråkigt filmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!