onsdag, mars 18

SOLEN!

Vilket härligt väder de e ute idag! Helt otroligt! Fick verkligen till baka mina vår känslor nu när jag tittade ut genom fönstet :)
Man bli så glad att de äntligen börjar vända.

Ligger fortfarande i sängen, har inte riktigt tagit mig i kragen att gå upp än.. skönt att slappa lite.
Om man kanske skulle ut och springa en runda idag i de fina vädret? :) Hade nog inte varit helt fel asså.. man få juh passa på nu. :)

Annars händer de inte mycke hos mig idag..
Älsklingen började jobba i morse så man bl juh själv hela dagen.
Det f¨å la bli som sagt ut och springa, sitta lite i solen (om de e varmt ute) :)

Få la palla mig ur här i från och äta nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!