måndag, mars 9

Ny vecka... nya tag.

Vaknade vid elva idag.. Hoppade in i duschen så jag skulle piggna till lite.. och de gjorde jag me.
Skönt att ta sig en morgon dusch.

Va inte alls hungrig idag när jag vaknade.. E mätt sen all tacos igår ikväll vi åt. Åt juh rätt sent.
Tycker inte om att äta så sent på kvällarna. Brukar äta innan 6 sen räcker de.
Men jag bli väl hungrig sen få jag hoppas :)

Idag står ingenting på schemat.. bli ng bara att ta de lugnt hät hemma. Krypa ner i soffan och kolla på tv/film.

Imån bli de möte igen och Älsklingen ska jobba då =/ Bli jag själv hela kvällen. Han slutar vid 23.00 men vet inte om han åker från Malmö då eller e hemma i Karlskrona. Han visste inte de :(
men rätt skönt att vara själv me på ett sätt.

Mitt kaffe e nog färdigt nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!