måndag, mars 30

Ikea nästa :)

Ligger i sängen fortfarande..
Kollar lite på tv.. flyttade juh in den hit igår kväll :)
Skönt att ligga här inna och glo.. och slippa stiga upp ur sängen.
Älsklingen vakande me precis.. han ligger här jämte mig och har nästan somande om igen.. :)

Fick sån snille blixt ide igår HALV TRE på natten att vi skulle dra upp till Kalmar idag..
Bli väl Ikea först och främst.. sen kanske de bli stan där uppe me om mannen här vill :P
Så vi ska snart åka.. eller ja så fort vi har kommit sängen.

Psykologen ringde mig innan.. dom skulle göra nån utvärdering om mitt "fall" så jag skulle få en tid. Han skulle höra av sig i eftermiddag!
Så jag kan få ett slut på detta nu.. orkar inte ha de så här längre.
Min humörsvängningar och mina tårar hela tiden.

Ska hoppa ur sängen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!