fredag, mars 6

Hemma igen =)

Va man igen då..

Va hos läkaren gick bra.. men sååå satans trött imorse. Palla typ inte gå upp! Ställde om klockan 2 gånger. Så de va nära att vi försov oss. :P
Åkte till Eligiganten och köpte min webbkamera så nu har jag fifflat lite med den :)
Så nu bli de att ta många bilder..
Sen blev de stan igen.. lämnade in min fitt mobil. Helt hopplös e den. så fort jag få en sms eller nåt så stängst den av. Så nu hoppas jag på att dom kan laga den IGEN! :) Lånade en annan mobil så länge... så jag inte skulle vara mobillös innan dom hittar felat på min. haha.

E rätt slut i kroppen nu efter idag.. Känns i ryggen :(

Måste ta mig nåt att äta inann jag svimmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!