söndag, mars 8

Hangover!

Idag har man lite ont i huvudet. Har sovit tills nu. Kan inte sova på bakfyllan men va tvungen idag. Vaknade i morse och de kändes som om jag fortfande va full. Somnade om en stund till men nu e de bättre.
Älsklingen liggen fortfande och sover. Han e nog me rätt bakis idag =/

Igår va jag i stan hela dan hos syrran. Gick på stan och bolget innan vi skulle festa.
Va juh på bio me med mamma. Asså den Män som hatar kvinnor va sjukt bra!
Den föreslår jag att ni ser :)
Gick hem till Emma igen efter bion och gjorde mig iordning för fest.. :)
Kom älsklingen för vi skulle äta pizza på Olarys med hans mamma och några till.
Så vi stack till festen och hade roligt. Blev så klart utgång efter de :)

Nee nu måste jag äta lite.. bakfylle hungrig! Vill ha en pizza eller nåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!